Titulní strana

Titulní strana
- registrace - přihlášení - nepřihlášen -   stav objednávky   -
- - - -
- k pokladně -   košík: prázdný   -
- - - - - - -
Titulní strana
- - - - - -
 

Oddělení-
Spotřební materiál-
Datová média-
Doplňky k PC-
-

O nás-
Obchodní podmínky-
Ochrana os. údajů-
Kontaktujte nás-


-

Obchodní podmínky

Úvodem

Internetový obchod spotrebak.cz je jeden z nejstarších internetových obchodů v ČR. Držení certifikátu APEK je dokladem spolehlivosti a seriozního přístupu k zákazníkům. Obchodní podmínky spotrebak.cz jsou v souladu s platnými právními předpisy v ČR. Budete-li mít jakékoli dotazy, týkající se Obchodních podmínek, kontaktujte nás. Naši pracovníci vaše dotazy rádi zodpoví.


Ceny, poštovné a balné

  • ceny zboží na spotrebak.cz jsou vždy aktuální a v každé kartě zboží jsou uvedeny bez DPH i včetně DPH. U datových médií (CD,DVD, flash) jsou ceny uvedeny včetně autorských poplatků.
  • ceny poštovného a balného se řídí podle zákazníkem zvoleného druhu dopravy a platby


Aktuální ceny poštovného a balného (včetně DPH 21%):

Nákup do 3.500 Kč
Nákup 3.500 - 10.000 Kč
Nákup nad 10.000 Kč
Platba převodem
Dobírkou
Platba převodem
Dobírkou
Platba převodem
Dobírkou
PPL
120
160
100
140
zdarma
zdarma
Zásilkovna
80
100
80
100
zdarma
zdarma



Způsob platby

Platba objednaného zboží je možná třemi způsoby. Volba, který z nich použijete, záleží na vás.
    1. Platba dobírkou
    Zboží vám bude zasláno službou PPL na adresu, kterou jste uvedli při vyplňování objednávky, nebo na vybrané výdejní místo Zásilkovny. Zaplatíte při převzetí zboží.
    2. Platba převodním příkazem
    Zvolíte-li tuto možnost, server pro vás vygeneruje Variabilní symbol, který použijete pro platbu převodním příkazem. Naší bankou je Fio, účet číslo: 2200276094 / 2010. Po zaplacení bude zboží odesláno.



Dodací podmínky
  • Vámi objednané zboží bude expedováno do 1-3 pracovních dnů od přijetí objednávky (v případě platby převodním příkazem do 1-3 pracovních dnů od připsání částky na náš bankovní účet). O provedené expedici zboží budete informováni e-mailem, u dobírky vám navíc budou sděleny údaje o odesílateli a o ceně dobírky.
  • V případě, že zboží nebude možné do 3 pracovních dnů odeslat, budete o této skutečnosti a důvodech informováni našimi pracovníky nejpozději následující pracovní den po odeslání vaší objednávky. Na základě vzájemné dohody pak bude stanoven náhradní termín dodání, v případě nedostupnosti zboží Vám navrhneme možná náhradní řešení.
  • Při zasílání na soukromé adresy bude použita služba Soukromý balík PPL. V takovém případě pracovník PPL adresáta předem kontaktuje a dohodne přesný čas doručení. Ve vybraných lokalitách je možné dohodnout i večerní doručení (mezi 17-21 hod) - výčet lokalit najdete zde. Balík je také možné doručit na provozovnu PPL Partner a adresát si ji vyzvedne v otvírací době partnerské provozovny. Seznam partnerských provozoven najdete zde.
  • Po odeslání zboží dostanete od nás i od PPL email s informacemi o čísle balíku a odkazem na sledování pohybu zásilky na webové stránce PPL. Pro bližší informace o době doručení nebo při požadavku na doručení v určitu dobu kontaktujte přímo zákaznickou linku PPL na telefonním čísle 840 775 775.


Záruční podmínky
  • Na veškeré nabízené zboží se vztahuje záruka 2 roky, není-li stanoveno jinak (například datum expirace uvedené na některých typech spotřebního materiálu)
  • Záruční doba počíná dnem expedice zboží.
  • Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním.
  • U tonerů, cartridgí (včetně náhradních inkoustových náplní) a voskových náplní se záruka nevztahuje rovněž na jejich vypotřebování.
  • Spotřebitel má právo na vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů od nákupu.

V případě, že uplatňujete na zboží záruku a zasíláte nám jej zpět, prosíme vás, abyste zboží vraceli v originálním obalu. Nejlépe tak zboží ochráníte před prípadým poškozením při přepravě.


Postup při reklamaci zboží
  • Pro vyřízení reklamace je nutné nás nejdříve kontaktovat telefonicky nebo mailem s informací, že daný výrobek vykazuje vadu a jakým způsobem se vada projevuje. Na základě těchto informací bude posouzen a stanoven další postup při vyřizování reklamace. Reklamace některých značek řeší výrobcem stanovené servisní firmy, zasláním na naši adresu v takovém případě pouze prodlužujete dobu potřebnou pro vyřízení.
  • Po předchozí domluvě nám zašlete zboží na níže uvedenou reklamační adresu, a to nejlépe v originálním obalu. Zboží zabalte tak, aby při přepravě nemohlo dojít k jeho poškození nebo zničení. U inkoustů musí zvolený obal zabránit zaschnutí inkoustové cartridge. Pokud si volbou obalu vhodného pro přepravu nejste jisti, naši pracovníci vám poradí.
  • Reklamované zboží nám nezasílejte na dobírku.
  • Při reklamaci mobilního telefonu je třeba zásilku zaslat s platným záručním listem.
  • V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, závadu odstraníme a zboží Vám pošleme zpět. V případě spotřebního materiálu (cartridge, toner ...) řešíme reklamaci zboží výměnou za nový kus.
  • Jako podnikatel či firma máte nárok na výměnu reklamovaného zboží za nový kus v případě, že výrobek vykazuje neopravitelnou vadu, nebo byl oprávněně 3x reklamován. Jako soukromá osoba máte v takovém případě právo žádat výměnu za nový kus nebo vrácení zaplacené částky (bez poštovného).
  • Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Pokud je to možné, snažíme se vyjít zákazníkům vstříc vyřízením reklamace v co nejkratším možném čase.
  • Zboží vám bude zasláno službou PPL bezprostředně po vyřízení reklamace. V případě nároku na vrácení peněz Vás bude kontaktovat naše operátorka, která s Vámi domluví způsob platby.


Reklamační adresa
    ABC Systems, s.r.o.
    Trnkova 156
    628 00 Brno

    Tel: 547227147

    Odpovědná osoba: Radim Schimmer (info@spotrebak.cz)


 

Žhavá nabídka

-
UV sterilizátor
telefonů, šperků, roušek...


UV sterilizator



 
navštivte také: pameti.cz | domacidilna.cz | e-komerce.cz | svetnotes.cz  
© 1998- ABC Systems